torsdag 25. mars 2010

Dag 9 Thailand






I går kom jeg i kontakt med en del lokale thai-sykkelister. Dei var veldig hyggelige, dei viste meg oppmøteplassen som mosjonister/proffer møtes kl 1700 hver ettermiddag.
Jeg tok med kamera å møtte opp.
Men dette bilde var det eneste jeg fikk tatt på dagens tur for det var bare å bite seg fast for her gikk det unna, det var først langs landevegen så var det ut på grusveger av div. kvaliteter. På grusvegene var det oppfor og nedforbakke nesten hele tiden. Det var igjennom ananas plantasjer, over høydere med budistiske templer, gjennom kokkospalmeskoger osv. Skremte bla opp en stor flokk med ville påfugler under veis.
Tror dei forsøkte å teste meg men jeg kan berolige alle at jeg blødde for Otra IL, Åseral og det Norske flagget på drakta.
Etterpå når jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg spydde. Men det var det ingen thai sykkelister som såg så jeg stiller igjen i dag kl 1700.
Her bor jeg Contry Hill 4.
Veldig rolig og fin plass.



Dette bildet tok jeg en på en annen sykkeltur not nord.Vet ikke hva disse heter, vet bare at dei er veldig gode altså.

Talast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar